MWW services van de maand! De toffe webshop Puur de Liefste


Nieuw jaar, tijd voor een nieuwe look van je webshop!
Dat is wat Kim van Puur de Liefste dacht toen zij Design Services heeft aangevraagd. In dit blog geven we je een kijkje in het traject van Design Services én natuurlijk het mooie resultaat van Puur de Liefste. Ook vertelt Kim je wat zij van het resultaat vindt.
Design Services
Design Services neem je af door contact op te nemen met support@mijnwebwinkel.nl. Nadat de eerste wensen en opties zijn besproken in een intakegesprek, wordt er een eerste opzet gemaakt van het vernieuwde design. Kim van de webshop Puur de Liefste heeft het afgelopen jaar Design Services aangevraagd. Wij hebben haar een aantal vragen gesteld over hoe zij dit heeft ervaren.
In gesprek met...
- Hi Kim, eind vorig jaar heb je contact met ons opgenomen, waarom heb jij ervoor gekozen gebruik te maken van de Design Services?
''Ik heb contact met jullie opgenomen omdat ik mijn website wilde verbeteren qua uitstraling. Ik wist zelf niet hoe alles precies werkte en daarom vond ik het fijn dat iemand die er verstand van heeft mij hierbij kon helpen.''
- Na het bespreken van de mogelijkheden, zijn we voor je aan de slag gegaan met het design van je webwinkel. Hoe vond je dit proces gaan?
''Dit proces verliep super! Op alle vragen die ik had werd snel gereageerd, en als er aanpassingen gedaan moesten worden werd dat meteen gedaan. Super fijn.''
- Wat goed om te horen dat je de aanvraag van Design Services zo goed hebt ervaren! Waar ben jij het meest blij mee?
''Ik ben echt heel erg blij met de uitstraling van mijn webwinkel! Het ziet er nu echt professioneel uit.''
- Daar zijn wij het helemaal mee eens! Laten we maar eens kijken naar de vernieuwde homepage van je webwinkel Puur de Liefste.

Puur de Liefste
Voor de webshop hebben we verbeteringen aangebracht in de volgende onderdelen:
Huisstijl
De huisstijl van de webwinkel is aangepast zodat de logo's en afbeeldingen beter uitkomen in het geheel. Daarnaast is de paginabreedte gewijzigd zodat de website rustiger oogt, waarbij er meer ruimte is voor beeld. De homepagina is neutraal en overzichtelijk gehouden, zowel qua opmaak, fotobewerking, lettertypen en kleuren.
Topbalk
In de topbalk zijn een USP en een paar belangrijke categorieën toegevoegd. De bezoeker ziet hierdoor direct waar de webwinkel voor staat en kan zelf navigeren naar de belangrijkste categoriepagina's.
Opbouw homepagina
De pagina is opgebouwd uit een grote hero afbeelding van Kims dochter, waarna producttegels inclusief links zijn geplaatst. In deze producttegels zijn drie nieuwe artikelen en drie hoofdcategorieën meegenomen. Ook is er een grote tegel met link naar de over ons pagina toegevoegd.
Footer
In de footer is het logo van Puur de Liefste terug te vinden, naast de juridische documenten, betaalmethoden, contactinformatie en 3 USP's. Omdat de footer zichtbaar is vanaf alle pagina's, is het belangrijk dat deze aansluit bij de huisstijl van de verdere huisstijl.
