Deskflow is dé software oplossing voor al dat administratieve gedoe achter jouw webshop(s).
Deskflow
Het platform van Deskflow biedt een praktisch ecosysteem aan dat alles van logistiek, e-commerce, communicatie, boekhouding en administratie centraal beheert.
Mijnwebwinkel en Deskflow
Koppel eenvoudig je webshop(s) met Deskflow en geniet van de vele voordelen. Alles wat in de webshop(s) gebeurt, wordt rechtstreeks naar Deskflow gestuurd. Denk aan een geautomatiseerd voorraadbeheer, orderopvolging, versturen van pakketjes, winkelverkoop, directe integratie van bestellingen, enzovoort. Deskflow biedt dus eigenlijk een digitale backoffice aan dat alles achter jouw webshop(s) vergemakkelijkt. Verminder zo je manuele werk en win tijd.
Voordelen
- Eenvoudige koppeling tussen Deskflow en Mijnwebwinkel
- Bestellingen worden automatisch geregistreerd en gecentraliseerd
- Je voorraad is automatisch up-to-date
- Voorkom fouten door automatisch ingevulde labels
- Minder manueel werk
- Beheer ook je fysieke winkel(s) met het geïntegreerde kassasysteem van Deskflow
- Rechtstreekse boekhouding mogelijkheden