start direct

Waar moet ik zijn voor Klarna-support?

Klop ik bij Klarna aan of bij Mijnwebwinkel?

Mijnwebwinkel heeft de Klarna via de nieuwe checkout volledig geïntegreerd. Dat houdt in dat je met vrijwel al je vragen bij onze supportafdeling terecht kunt. Op Vraag & Antwoord vind je alvast een overzicht. Maar heb je aanvullende vragen of wil je ons gewoon eens uitvragen over de mogelijkheden en voordelen van Klarna of de nieuwe checkout? Schroom niet en bel of mail ons eventjes! 

Wat als een klant vragen heeft over de betaling?

In dat geval kunnen ze het best rechtstreeks contact opnemen met Klarna. De vordering van het bedrag is namelijk aan Klarna overgedragen. Dit houdt in dat de betaling aan hen verschuldigd is en niet aan jou als winkelier. Je klant betaalt Klarna en Klarna betaalt jou. Via de klantenservice van Klarna kunnen consumenten al veel informatie teruglezen. Via chat of telefoon kunnen eventuele vragen vlot worden beantwoord. 

Wat als je iets wil/moet wijzigen in je bedrijfsgegevens?

Voor het gebruik van de KCO heb je wat gegevens door moeten geven aan Klarna. Als er iets wijzigt in deze gegevens:

- Bedrijfsnaam
- Email 
- Btw nummer
- URL 
- categorie waarin de winkel valt
- Adres
- Bedrijfseigenaren
- Annuleren van de aanmelding

Deze aanpassingen kun je direct aan Klarna doorgeven via: webwinkel@klarna.nl