Zó win je online het vertrouwen van de klant.


Zou jij een order plaatsen in een webshop die geen Algemene Voorwaarden heeft, waar je nergens een retourbeleid kan vinden en waar ook de Privacy Policy zoek is? Precies, dat doe je niet. Je vertrouwt de shop niet. Hoe zorg je er als webwinkelier dan wel voor dat je bezoekers jouw shop vertrouwen? Laat dat maar aan WebwinkelKeur over!
Wil je de topics nog eens teruglezen? Dat kan! We zetten ze hieronder voor je op een rijtje:
Dag 1: Identiteit en bereikbaarheid
Hoe zorg je ervoor dat je goed bereikbaar bent voor je klanten, zonder je productiviteit en ontspanningsmomenten te belemmeren? Deze vraag wordt in dit topic behandeld
Dag 2: Zo zet je een over-ons pagina effectief in
De over-ons pagina. Een belangrijke pagina waar je meer uit kunt halen dan je wellicht denkt. Ga direct aan de slag met concrete tips om jouw over-ons pagina nog effectiever te maken. Lees alle tips hier

Dag 3: Wat als er iets mis gaat met mijn bestelling?
Door duidelijk te communiceren hoe jij omgaat met klachten, garanties en retouren vergroot je het vertrouwen bij de klant. Dat is precies waar dit blog om draait. Ook vind je handige tips hoe je goede juridische documenten kunt schrijven. Lees het volledige topic hier
Dag 4: Laat zien dat andere klanten blij zijn!
Reviews zijn erg belangrijk voor de betrouwbaarheid van je webwinkel. Een score van 4 sterren op basis van 50 reviews oogt betrouwbaarder dan een score van 5 sterren op basis van 2 reviews. Maar hoe zorg je er nou voor dat je klanten daadwerkelijk een review achterlaten? Daan geeft je tips in dit topic. Heb jij nog tips? Laat ze dan hier achter
Dag 5: 1 ster - jippie, eindelijk!
Je ontvangt een negatieve review. volgens Daan is dit juist het moment om te shinen. Huh, hoe dan?! Je leest het hier
Mijnwebwinkel Community
De community is dé plek waar jij als Mijnwebwinkel gebruiker in contact komt met andere gebruikers. Maak een gratis account aan en discussier mee. You’re in good company!
